Ga naar hoofdinhoud

Mvo Jaarverslag 2020

Wij nemen onze maatschappelijke verantwoordelijkheid met betrekking tot de mens en diens leefomgeving en hebben al sinds eind jaren negentig oog voor preventie van milieubelasting. Ook in de komende jaren willen wij als “schoon bedrijf” kwaliteitsdrukwerk (blijven) leveren.

Hiertoe is een ISO 14001 gecertificeerd milieumanagementsysteem van kracht binnen ons bedrijf en produceren wij sinds 01/07/2011 CO2 neutraal op onze eigen bedrijfslocatie. Omdat papier onze belangrijkste grondstof is, beschikken wij over het FSC® en over het PEFC™ certificaat ter ondersteuning van verantwoord bosbeheer.

Verantwoord ondernemen vraagt om transparantie, zodat u erop mag vertrouwen dat wij ons niet groener voordoen dan wij daadwerkelijk zijn. Middels dit milieujaarverslag willen wij u als (externe) belanghebbende dan ook een nauwkeurig, duidelijk, evenwichtig en betrouwbaar inzicht geven in onze milieuprestaties van de afgelopen periode en een vooruitblik op de beoogde prestaties voor de komende jaren.

Bekijk bekijk hier ons MVO jaarverslag 2020.